آخرین اخبار
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
بازدید:۳۸۲
صد آنلاین | اگر برای انتخاب و خرید عینک طبی و آفتابی به دنبال این هستید که بدانید چه مدل عینک هایی امسال مد هستند این مطلب را تا انتها بخوانید.
کد خبر : ۲۱۱۱۸
 

عینک کاربردهای مختلف طبی و زیبایی دارد. عینک های آفتابی که برای محافظت از چشم ها در مقابل نور خورشید نه فقط در تابستان که در کل فصل های سال هستند. به علاوه عینک های طبی که از چشم ها در مقابل اشعه کامپیوتر محافظت می کنند.

 

برخی ها حین انتخاب عینک چندان توجهی به مد و ترند سال ندارند. اما در مقابل عده ای هم هستند که برای خرید عینک حتما به مد آن سال توجه می کنند. اگر شما هم از دسته دوم هستید، این مطلب مناسب شماست. ما جدیدترین مدل های عینک که امسال مد هستند را برایتان آورده ایم.

 

البته توجه داشته باشید که برای خرید عینک آفتابی یا عینک طبی صرفا اینکه چه مدلی مد است اهمیت ندارد بلکه باید ببینید که چه مدل عینکی با فرم صورت شما جور در می آید. هر آیتمی که مد می شود لزوما برای همه مناسب نیست.

 

انتخاب عینک آفتابی مناسب

متخصصین چهره شناسی توصیه می‌کنند که در هنگام خرید عینک آفتابی لازم است گزینه‌ای را انتخاب کنید که بتواند ویژگی‌های موجود در چهره شما را متعادل کند. به عنوان مثال فردی که گونه‌های برجسته و خط فک مشخص دارد، بهتر است از انواع فریم گرد استفاده کند تا در کنار حالت زاویه‌دار صورت خود عینک گرد بتواند تعادل مناسبی را در او ایجاد کند.

 

در مقابل افرادی که گونه‌های برجسته دارند افرادی هستند که فرم صورت بیضی شکل یا گرد دارند. این دسته از افراد می‌توانند برای متعادل کردن فرم صورت خود از فریم مربع یا مستطیل شکل استفاده کنند تا باعث ایجاد خطای دید و زاویه دار دیده شدن صورت خود شوند.

 

عینک هایی که امسال مد هستند

در ادامه مدل های ترند عینک که در سال 1402 پرطرفدار هستند را با هم ببینیم:

 

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
خبرهای مرتبط
فصل حذف عینک با این سبزی گرم و خشک فرا رسید
ترخون و معجزه درمان بیماری‌ها و جایگزین مناسب برای نمک

فصل حذف عینک با این سبزی گرم و خشک فرا رسید

ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها